pondělí 2. listopadu 2015

Message: for God of Procrastination



Jak to vypadá se mnou a s blogem v posledních měsících? Zkusím to vyjádřit tématicky laděnými obrázky a gify níže.










Vážně. Musím se sebou něco dělat. Musím se postavit prokrastinaci a porazit ji! 
Spousta nedokončených recenzí a článků čeká. Začnu bojovat s prokrastinací!


...ale až zítra.






7 komentářů:

  1. Také mám rozepsaných asi 5 článků a nejsem schopná je dopsat :D snad se dneska aspon do jednoho vrhnu. Nebo zítra :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Zítra je u mě pravděpodobnější. Horší je, že jednu recenzi dlužím už 9 měsíců...hanba mi :(

      Vymazat
  2. :D Ach jo. Co na té prokrastinaci všichni máte? :D
    Já jsem hrozně otravně produktivní člověk a většinou se mi prokrastinace vyhýbá a když už mě dostihne, většinou je to právě blog, na kterém se vyřádím a dělám na něm něco, místo něčeho, co bych dělat měla :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D závist, hned bych měnila. Ono to bude tím, že jiné povinnosti nemám, školou povinná už nejsem, jediné, v čem prokrastinovat můžu....je právě ten blog :D

      Vymazat
  3. Pobavilo :D :D Také mám s prokrastinací problémy, zrova teď se snažím dělat cokoliv jiného, než se jít učit :D

    OdpovědětVymazat