pondělí 8. června 2015

SOUTĚŽ o knihu První Stříbrná kniha Snů // UKONČENO

SOUTĚŽ UKONČENA!

Děkuji všem za účast, která byla vyšší, než jsem čekala! :)
Omlouvám se za zpožděné vyhlášení soutěže, poslední dobou je toho moc a odnáší to svou neaktivitou můj blog.
Výherce byl vylosován pomocí random.org. Někdy se vyplatí přijít jako poslední, protože  poslední má stejnou šanci na výhru! :)

Gratuluji :) Ve své poště můžeš naleznout mail, s prosbou o adresu.
Pokud jste nevyhráli, nezoufejte, v dohledné době budu dělat obří čistku knihovny - bude velká soutěž!


***


Už je to deset neskutečně dlouhých měsíců, kdy naposled byla na tomto blogu soutěž. Deset měsíců! Nejvyšší čas to napravit. Po hromadě další prokrastinace mám pro vás soutěž o knihu První Stříbrná kniha snů.



Vzhledem k tomu, že k dispozici mám pouze jeden výtisk První Stříbrné knihy snů, bude jeden výherce. 
Soutěž poběží od dnešního dne 8.6.2015 do 18.7.2015 23:59hod.

Jediné, co pro účast v soutěži musíte udělat, je napsat pod článek se soutěží komentář, kde mi můžete napsat, jakou knihu bych si podle vás určitě měla přečíst a proč. Všechny žánry povoleny, s výjimkou přeslazených romanťáren :D 

Nezapomeňte připojit e-mailovou adresu :)

Výherce bude určen náhodně pomocí random.org.

Hodně štěstí!

31 komentářů:

  1. Přečti si Procitnutí slečny Primové. Super kniha pro knihomoly.

    knihomolka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Lovec draků od Hosseiniho,mě to chytlo hodně za srdce :-)

    piesse15@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. Holka, a ne ledajaká! Dokonalá knížka!!!

    doorstonewworlds@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Tak píši ještě jednou, zapomněla jsem uvést kontakt.

    Doporučím Případ Amelia od K. McCreight - čtivý příběh, zajímavé téma :-)

    akras.fof@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  6. Určitě bych Ti doporučila Nezlomného. Krásný, i když někdy dost krutý příběh jednoho válečného hrdiny:))
    maruska.friedlojc@gmail.com
    Krásná výhra! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Utekl jsem z Osvětimi, pretože táto kniha a ďalšie tématicky podobné by mali byť zaradené do povinnej literatúry, aby mladí ľudia vedeli a nikdy nezabudli, čo sa dialo v nie ešte príliš vzdialenej minulosti.

    livia136@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  8. Z těch novějších například Ostrov lhářů (E.Lockhart) - tahle kniha mě dost nadchla a přečetla jsem ji během 24 hodin.
    Pokud máš ráda fantasy (a také něco psychologického) doporučuji Roberta Holdstocka - buď jeho sérii Les mytág, nebo knih Dávné ozvěny.
    Kdybys raději toužila detektivku s nádechem historie, sáhni po Uzlu od Dominika Dána.
    Nebo pokud bys preferovala něco o přátelství, tak zkus Paměti imaginárního kamaráda, které napsal Matthew Dicks.
    No mohla bych toho jmenovat spoustu, ale nebudu se příliš roztahovat :D Snad si něco vybereš ;)

    j.mandragor@gmail.com
    (Kdybych náhodou vyhrála, nebudu moci odpovědět do nějakých tří dnů (i když to tu neudáváš, ale co já vím, jak to bude), protože do osmnáctého července jsem na táboře a budu mimo internet)

    OdpovědětVymazat
  9. Doporučila bych ti Gabrielovo inferno :) I když je to romantická knížka, je tam spousta zajímavých myšlenek, nad kterými jsem se občas musela zamyslet a knihu jsem si hned zamilovala. Stojí za přečtení :)

    nicoledockalikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  10. Já bych ti doporučila knihu V šedých tónech, každý nemá rád motiv kolem války, já tyto knihy také obvykle nevyhledávám, ale tuto knihu jsem četla hned jak vyšla, a dodnes si ji pamatuji. Byl to pro mě velký zážitek, autorka to skvěle napsala a o to děsivější je, že se na knize podíleli lidé, kteří to zažili.. Moje rozhodně nejoblíbenější kniha :)
    zasitavknihach@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  11. Ja ti musím napísať hneď dve knihy.
    Prvou bude séria Dcéra dymu a kosti. Skvelé fantasy knihy, ktoré majú niečo do seba a zamilovala som si ich hneď od začiatku. Ešte som sa s niečím taký skvelým nestretla (pottera nepočítam.. :D). Naozaj je to skvelé a nechcem ti moc toho prezrádzať, prišla by si totiž o veľké veci. :)
    A druhou knihou je Erebos. Tá spisovateľka má ohromný talent, túto knihu pravdepodobne už dlho u mňa nič neprekoná. Príbeh bol skvelo napísaný, a tá hra.. no proste bomba. Mala som pocit, že je to realita. Cítila som, že som tiež v tej hre a hrám s tou postavou. :)
    Takže tieto knihy ti odporúčam. Určite si ich prečítaj, stoja za to :)
    aneta467@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  12. Páni, díky za soutěž! :)
    Jelikož nevím, jestli se zrovna náhodou netrefím do knihy, kterou jsi už četla, napíšu ti jich víc :) Momentálně ujíždím na sérii Bohové Olympu (v menu vidím, že jsi fanynka Percyho, takže pokud jsi ještě nečetla toto pokračování, honem do toho). Taky jsem velkou fanynkou české spisovatelky Kateřiny Petrusové, takže doporučuju cokoliv od ní. Dále cokoliv od Greena, kterého ale nejspíš znáš :D Co jsem četla posledního a moc se mi líbilo, je Slepá důvěra od Kay Hooper, ale na tu jsem našla rozporuplné recenze, některým lidem knížka moc nesedla. Pak ještě určitě Labyrint, Škola dobra a zla a cokoliv od Ursuly Poznanksi - ta si mě opravdu získala :)

    ada.jack@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Dvě nejbrilantnější knihy, co jsem kdy četla - Kostičas a Ostrov lhářů. Velmi doporučuju!
    adelreznickova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  14. Kromě Měděného jezdce, který je mojí srdcovou záležitostí, je další neméně povedenou knihou Dallas 63 od Stephena Kinga. Je v ní spousta napětí, cestování v čase. Sice rozsáhlá kniha, ale stojí za to!!!

    Lucie.Hluskova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Ak by to bola jedna kniha z tých najnovších, tak skús slovenčinu a slovenskú knihu Adaptácia od Mirky Varáčkovej. Ak by som ti mala odporučiť moju srdcovku, tak jednoznačne sériu Bratrstvo Černé dýky od J.R.Ward :-)
    http://kmkbookworld.blogspot.sk/
    dagmar.vanikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  16. Neviditelné ženy, Květy z půdy a v Šedých tónech. To byly knihy, které mě navždy chytly za srdíčko :)
    luciezakopalova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Ten, kdo stojí v koutě od Stephena Chboski :) Pro mě je to srdcovka a věřím, že i tebe by mohla zaujmout :) Je to taková roztomilá, zároveň vtipná a citlivá knížka s úžasným příběhem, který chytne za srdce...Další plus je, že je poměrně krátká a formou dopisu, takže je přečtená za chvilku :) Navíc je plná různých citátů, které fakt stojí za to si pamatovat :)
    trishie.goth@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Doporučuji ji všem, a doporučím ji i tobě. Má nejoblíbenější kniha od Jojo Moyesové, Než jsem tě poznala. Naprosto úžasná kniha, která, která mě opravdu neskutečně moc dojala..:)

    Sara.Kopalova97@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Moje nejoblíbenější knížka je Dívka s pomeranči, protože po dočtení žádné jiné knihy jsem se nikdy necítila tak, jako u téhle. Jedná se o nejkrásnější příběh, jaký jsem kdy četla, zasáhne u srdce a naprosto změní pohled na svět. Dívka s pomeranči pro mě už navždy bude tou nejlepší knihou mého života. :-)

    verunka525@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Ahoj, nejprve děkuju za soutěž :)

    Chtěla bych ti doporučit dvě knihy. Pátou vlnu, kterou napsal Rick Yancey - je to naprosto skvělé sci-fi od kterého jsem se nemohla odtrhnout. Jako druhou doporučuji Marťana od Andy Weira, který byl úplně geniální! Nikdy jsem nečetla nic podobného, opravdu stojí za to :). Snad se ti alespoň jedna z knih bude líbit :)

    Ještě připojuji email: m.mackovaa@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  21. Doporučila bych sérii Cizinka od Diany Gabaldon. Je to úžasný příběh o odhodlání a síle lásky odehrávající se ve Skotsku 18. století se skutečnými historickými fakty, ale jen na pozadí, neruší to čtenáře. Hlavní hrdina je fakt sexy kus pořádného chlapa (v kiltu). Navíc je natočený i seriál Outlander, už je venku kompletní první řada.

    chrisgirl05@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. P.S. přeslazená romanťárna to stopro není :D

      Vymazat
  22. Noční klub, protože je to z Prahy, jsou tam upíři a žádnej z nich nesvítí na slunci! :D

    OdpovědětVymazat
  23. Můj letošní literární objev - Literární spolek Laury Sněžné - finský magický realismus - toto označení mě hned zaujalo spolu s přirovnáním k Murakamimu a Twin Peaks Davida Lynche. To bylo trochu přehnané, protože to u čtenáře vzbuzuje příliš velká očekávání, nicméně mé očekávání příběh dokonce předčil :)

    OdpovědětVymazat
  24. oh, můj e-mail :) janavada@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  25. Sice vyhledávám jiný žánr, přesto bych ti doporučila knihu Brenda veliká od C. D. Payne. Je to taková oddychovka, pobaví a dobře se čte :-)
    miuka12@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Jednoznačne si prečítaj Počátek - Jessica Khoouryová. Je to úžasná kniha, premyslená do najmenšieho detailu. A určite je to kniha, ktorá sa líši od všetkých, ktoré v poslednej dobe vychádzajú. Ja ju úplne že najviac zbožňujem. A bonus je, že má nádhernú obálku. :3
    mikuskova.maria@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  27. Podle mě by sis měla přečíst Ostrov lhářů-E.Lockhartová, podle mě rozhodně nejlepší kniha. Autorka má fakt zajímavý styl psaní, zároveň pořád upoutává tvou pozornost. Já až do posledního konce nevěděla, jak to skončí a fakt, že konec byl teda síla. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ještě jsem zapomněla na email :) denisaciprysova@seznam.cz :)

      Vymazat
  28. Rozhodně Cizinka - Diana Gabaldon :) Navíc teď uz běží seriál, takže po dočtení nuda nehrozí :))
    Můj e-mail: scarlett17@post.cz.

    OdpovědětVymazat