úterý 7. dubna 2015

Po dlouhé době..

Po poměrně dlouhé době (poslední článek je z ) se vracím zpět. Divím se, že počet čtenářů je stále krásných 117 kousků, ani jeden z vás to se mnou nevzdal, za což jsem vám neskonale vděčná.



Stěhovala jsem se a s mojí prokrastinací je to nebezpečná kombinace. Víte, proč jsem nebyla schopná publikovat ani jeden z předepsaných článků? Protože mi přeci u notebooku chyběla myš a já ji nemohla najít. To  přeci dává smysl :))
Hlásím tedy comeback a rovnou začnu s tagem, který vznikl při nudě v práci (již zhruba před týden, ehm, ehm) :)

Do tagu nominuji všechny, kteří potřebují zaplácnout prázdné místo na svém blogu a chtějí svým čtenářům prozradit více o své knihomolské stránce.



Známá knižní série, kterou jsi nikdy nepřečtl/a; nedočetl/a?
Stydím se a zahanbeně se ukrývám za červenou knihu… Přečetla jsem Eragona, ale u Eldesta jsem se dostala nějak do půlky… a pak už ani nevím, ale *puf* a knihu jsem odložila. Já vím, jsem ostuda O:)

Postava, kniha, či autor, který je masově oblíben a ty nedokážeš pochopit proč?
První Stříbrná kniha snů od Kerstin Gier. Opravdu nechápu hodnocení této knihy. Přípomínalo mi to nějakou evil historku, co se publikovaly v Bravíčku. Upřímně doufám, že tolik opěvované Drahokamy od autorky budou lepší, ale moc velké naděje si nedělám :)

Čteš knížky i v jiném jazyce, než v češtině?
Ehm,ehm.. už přes se snažím dočíst knihu Half Upon A Time. Prostě…prokrastinace a touha po tom komfortním pocitu, že si při čtení knížek v češtině nemusím vyhledávat každé třetí slovo.

Poslední knižní pár, jehož příběh jsi dočetl/a?
Jace a Clary. Pseudo-tragicky-romanticky-ňuňu pár. ,,Ach Clary.“ ,,Ach Jaci.“ Prostě pseudo ňuňu. Mám je ráda a basta. Hlavně filmovou Clary, kterou hrála Lily Collins. Čert vem, že nemá zrzavý vlasy. Sem s druhým dílem! Bohužel, dle posledních informací se druhý díl Nástrojů nesmrtelnosti točit nebude, kvůli nízké sledovanosti prvního. Namísto filmu se chystá seriál.

Sundáváš knižní přebal z knihy, když ji čteš, aby se nezničil, nebo ho necháváš na knize?
Skoro vždy jej sundávám – aby se nezničil. A pak ho logicky nechtěně buď ztratím, poliju nebo zmačkám jinou knížkou. Tolik pro jeho bezpečí..

Pokud sis vytyčil/a nějaký limit přečtených knih na rok 2015, jaký je to limit?
Dala jsem si předsevzetí přečíst rovných 100 knih. Ono není však kniha jako kniha, že. Poslední přečtenou byl šestý díl Nesmrtelných nástrojů, který čítá okolo 600 stran, kniha předtím byl první díl Her o Trůny +– 800 stran. Možná bych si měla ještě vytyčit hranici Knih nad +500 stran :D

Číst všude, nebo čeho je moc, toho je moc?
Spadám do té kategorie, která čte všude a u všeho. Vždy mě peskovala máma a babička s jejich větou, která se mi zaryla do paměti: ,,U jídla se nečte!!!“. Poučování bylo málo platné, žádná kniha není přede mnou v bezpečí i při obědě :D


A pro ty, kteří dokázali tento článek dočíst do konce, mám jako vždy... kočičku! :D



6 komentářů:

  1. Škoda, že jsi nedočetla Eldesta - tam jsem měla i já zásek, ale dostala jsem se přes to a sérii dočetla.. A o prázdninách plánuji re-reading, vlastně i nějaký ten projekt o této sérii na blogu :)
    Jinak taky čtu všude a knížku musím mít vždycky s sebou, co kdyby náhodou :)

    OdpovědětVymazat
  2. S obaly to mám stejně :) Také raději sundám obal od knihy, aby se neponičil. A mám také zásadní pravidlo, že u jídla se nejí,však sušence
    ke čaji, či kávě neodolám :) Rozhodně pěkný TAG, možná se později zapojím :)
    http://milujemekihy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Vítej zpět a těším se na další články :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jace a Clary jsou opravdu zlatý pár, na ten seriál se moc těším, i když nevím, jak si budu zvykat zase na nové herce. Obaly z knížek skoro vůbec nesundávám, jsem na to moc líná :D A škoda, že jsi nedočetla Eldesta, mně se líbil víc, než Eragon ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkné odpovědi :) Já měla Clary a Jace strašně ráda :D Ale dočetla jsem to jenom do třetího dílu a pak sérii "odložila". Taky si knihy vyndavám z přebalu a naaranžuju je do knihovny, že to vypadá, jak kdyby tam kniha pořád byla. Občas takhle nějakou knihu bez přebalu někomu půjčím a pak na to zapomenu, právě díky tomu nastraženému přebalu :D

    OdpovědětVymazat