pondělí 9. února 2015

Měsíční chvástačka: leden 2015

Měsíční chvástačka je pravidelné meme, které pořádá Judith.

První chvástačka v novém roce! :) Jako vždy nechybí všudypřítomné kočičky a ...knížky, nečekaně.



Celkem se mi za leden podařilo nasbírat 9 knížek :)



Třetí díl Měsíčních kronik Cress, Game, Bohové Olympu: Neptunův Syn a Once upon a time :)



Pošuk si zabral svoje místečko :D Ne, neplešatí, jen je po kastraci :D



Labyrint: Útěk, Eleanor a Park, Papírová Města, Stopařův průvodce galaxií a Dárce.

A jaké knihy jste ukořistili vy? :)





10 komentářů:

  1. Skoro bych řekla samé pěkné úlovky, až na to, že některé knihy neznám. Zrovna jsem rozečetla Cress, takže aspoň něco nezávidím. I když, ani nezávidím to Párkovo nezaplněné místo, které mě zprvu lehce vyděsilo. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Páni, samé krásné kousky :) Ať se dobře čtou :)

    OdpovědětVymazat
  3. Kočička je opravdu nádherná! ♥ Krásné přírůstky :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Pár knížek mám stejných, akorát Cress mám jen z knihovny, ale stejně nakonec skončí asi i u mě v knihovničce. :D Pěkné kousky. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné knížky! :-D Já bych si moc chtěla přečíst Cress, Dárce a Eleanor & Park :-D
    Papírová města mám právě půjčené z knihovny a už se oc těším, až se do nich pořádně začtu! :-D Ať se ti knížky líbí!

    OdpovědětVymazat
  6. Všetky knihy poznám a môžem len ticho odbivovať a závidieť :X Všetky chcem a ani jednu som si ešte nekúpila sakra! :D
    Inak, ten kocúr je naozaj, ale naozaj nádherný :) aké máš plemeno?
    www.readingbookswithlove467.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  7. Opravdu krásné přírůstky do tvojí knihovničky :)

    OdpovědětVymazat