pondělí 8. prosince 2014

TAG: 7 smrtelných hříchů knihomola




Do tohoto tagu mě ,,nominovala" Melinda , za což jí děkuji, protože poslední dobou tento blog zeje prázdnotou :) 
Jak již název napovídá, tag je o sedmi ,,smrtelných" hříchů knihomola. Tak jaké jsou ty moje? (předem prosím omluvte kvalitu fotografií :D Nemám svůj foťák a pořád se mi před sklo patlaly kočky. Jako vždy)

1. Chamtivost
Jakou nejdražší a nejlevnější a nejdražší knížku doma máš?


Stín noci, kniha, kterou za její obálku miluju a nenávidím ve chvíli, kdy ji mám fotit, protože to prostě nejde :D Stála nějakých 400,- Kč. Na druhou stranu tady máme Léčba ostrou břitvou, klasický úlovek z Levných knih za 19,- Kč :)


2. Hněv
Jaký autor v Tobě vyvolává zlost?

Na tuto otázku shlédněte prosím tento kočičkový komiks, s Párkem a Kerstin Gier v hlavní roli.



V rámci focení tohoto komiksu nebylo ublíženo žádné knize!

Nemůžu přímo říct, že bych se na Kerstin Gier hněvala. Možná jsem jen spíše zklamaná. Všude byly na ni a její Stříbrnou knihu snů nadšené ohlasy a recenze plné superlativů a létajících poníků a skákajících zajíčků na zelené trávě (dobře, to už jsem se nechala unést). Čekala jsem od ní hodně, dostala až povážlivě málo. Takže možná ano, jsem naštvaná, protože jsem mohla své skromné finance vrazit do jiné knížky :D


3. Žravost
Jaké knihy bys hltala zas a zas?

Z těch, co mě napadají jako první je to Tetovaný od Petera V. Bretta a čarokrásný Noční Cirkus od Erin Morgenstein :)


4. Lenost
Jakou knihu jsi kvůli lenosti zanedbávala?


Incarnate od Jodi Meadows. Nějak se k tomu pořád nedokážu dokopat. Přišla mi Half upon a time, která je psaná lehčí angličtinou, takže jestli se mi podaří dočíst tuhle, vrhnu se i na Incarnate :D

5. Pýcha
O jaké knize mluvíš, abys vypadala jako inteligentní člověk?

Huh? :D Něco na způsob Bridget Jonesové : ,,To je hrozné, co se děje v Čečensku?!" ? :D

6. Chtíč
Jakých vlastností si nejvíce ceníš na mužských a ženských postavách?

Chlapáci: Smysl pro humor, ochranitelská povaha, schopnost používat mozek
Ženské: Zdravé sebevědomí, schopnost používat mozek, absence sebelítosti

7. Závist
Jaké knihy by sis přál nejvíc jako dárek?

Celou uličku fantasy, scifi, krimi, hororů a tak v knihkupectví. Chci všechny ty knihy. Všechny!

Nominace náleží všem, kteří mají chuť se vyzpovídat ze svých hříchů :D


8 komentářů:

  1. Jsem moc ráda, že jsi nominaci přijala! :)
    Léčbu ostrou břitvou mám taky, ale asi za víc, než 19,-, nicméně byla ve slevovém boxu v Neoluxoru, tak to o moc víc asi nebylo :D
    Párek ♥
    Tetovaného mám a ještě jsem ho nečetla, ale všichni ho vychvalují do nebes. No jo...jestli na něj dojde do roka, budu ráda :D
    "To je hrozné, co se děje v Čečensku" :D :D :D :D :D To mě dostalo :D Jednu dobu to hrozně ze srandy říkala pořád moje kamarádka a tys mi to teď úplně připomněla! :)
    Schopnost používat mozek mě taky přitahuje :D škoda, že často tahle schopnost postavám chybí :D
    Jop, taky bych si dokázala představit přestěhování několika polic z knihkupectví ke mně domů :D
    Udělala bych si v pokoji takové malé krásné bludiště z knihoven. To by bylo krásné :3
    Super odpovědi!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem moc ráda, že jsi mě nominovala :D
      Já ji tam za 19,- Kč nemohla nechat :D Prostě ne.
      Párek pozdravuje :D
      No, měla by ses do Tetovaného rozhodně pustit, protože za to stojí a stojí! :D
      Co jiného odpovědět k takové oduševnělé otázce :D Bridget prostě válí.
      Děkuji, jsem ráda, že se líbí :D

      Vymazat
  2. Úžasně zpracovaný TAG - pobavila jsi mě! :D Mně taky přišlo, že nás Kerstin trochu ochudila, ale zas až tak moc, že bych na knížku poslala kočku, kdyby mi nějaká ještě zbyla? No, ne. Rozhodně se nemůžu nabažit pohledem na Párka. :D V bodě 6. musím s tebou naprosto souhlasit! Incarnate ti strašně závidím, ta obálka vypadá skvěle, Stín noci mi připomněl, že jsem ho ještě nečetla, a knihy, které bys znovu zhltla, jsem taktéž doteď nepřelouskala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, jsem ráda, že Tě to pobavilo :D
      Párek to má jasný - Kerstin prostě rád nemá. S Tetovaným se třeba mazlí :D
      Incarnate má naživo opravdu krásnou obálku, moc hezky se na ni kouká.
      Stín noci bych měla zařadit k Incarnate...z lenosti jsem ho ještě nečetla :(

      Vymazat
  3. Komiks s kočičkou je úplně nej! A hurá .. našla jsem navztekaný názor na Silber. (Já to sice nečetla, ale všechny ty kladné ohlasy přece nesmí být pravdivé) :D

    A Tetovaný je boží. :3

    Pěkně, pěkně, moc pěkně udělaný článek. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Párek je zaměstnán na plný úvazek jako kočičí model v sekci Focení pro můj blog :D
      Hehe, První stříbrná kniha snů bylo pro mě opravdu zklamání roku. Pořád se snažím pochopit ty nadšené komentáře a recenze...a tak trochu podezírám ostatní, že jejich výtisky byly dodávány spolu s nějakou povzbuzující drogou maskovanou jako lentilky k užití při čtení.. :D

      Tetovaný se hned po přečtení vyhoupl mezi moje top knihy. Nějaké návrhy, co by mu mohlo konkurovat? :D

      Moc děkuji :)

      Vymazat
  4. Ty fotky s kočičkou jsou naprosto dokonalé! Máš úžasnou kočičku! :) Tetovaného bych si hrozně chtěla přečíst, protože to všichni pořád jen vychvalují, tak doufám, že se k tomu brzy dostanu! :) A nejlevnější knihu mám taky s LK, ale kdo ne :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Párek taky děkuje. Zbylé kočičky mu trošku závidí, asi jim taky udělám vlastní komiks :D
      Rozhodně přečíst! Tetovaný je snad nejlepší knihou roku (aspoň pro mě).
      To je fakt :D Levné knihy jsou zlo! ( Říká nedostatek prostoru v mé knihovně) :D

      Vymazat