úterý 9. prosince 2014

Měsíční chvástačka Říjen + Listopad


Měsíční chvástačka je pravidelné meme pořádané Judith.

Jak už to po bohaté předchozí chvástačce bývá, následující chvástačky bývají chudší :D
Tento příspěvek nebude výjimkou. Za říjen a listopad jsem ukořistila pouhé 4 knihy.




Upíři od vedle Radleyovi - tuhle knížku jsem ukořistila dřív, ale nějak se mi ji v minulé chvástačce podařilo opomenout...
Half upon a time je má první objednávka z BookDepository.com (recenze bude v dohledné době).


Bílý Tesák - protože klasika a ta krásná obálka! :D A recenzní výtisk Saeculum od Fragmentu, recenzi můžete přečíst ZDE :)



7 komentářů:

  1. Half upon a time vypadá roztomile! A Saeculum hrozně chci! :)
    Jak jsi to dokázala, nahromadit jen čtyři knihy? :D Tleskám!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Je to roztomilý i obsahově :D
      Chm... já Ti ani nevím, asi se stala někde chyba.. která se samozřejmě musí napravit! Za prosinec jsem už nasyslila 4 knížky :D Budeme samozřejmě pokračovat!

      Vymazat
    2. Chm...tak oprava... je jich už 10 :D

      Vymazat
  2. Sice jenom 4, zato všech všechny vypadají krásně! Hlavně Half upon a time. Mohlo by to být opravdu zajímavé :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zatím jsem cca na padesáté stránce, protože toho mám rozečteného víc, ale je to super vtipné a roztomilé :)

      Vymazat
  3. taky mam saeculum, na recenzi :-)
    doufam, ze se nebudu moc bat :-P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Myslím, že to zas tak horké nebude, ale má to svoje kouzlo, to rozhodně :)

      Vymazat