pondělí 29. prosince 2014

Měsíční chvástačka: prosinec 2014



Ano, nechybí všemi oblíbený Párek, který nemůže žádnou chvástačku vynechat.. :D



Měsíční chvástačka je pravidelné meme, které pořádá Judith.


Měsíc se s měsícem sešel a opět je tu Měsíční chvástačka. Spoustu z Vás mělo bohaté a obsáhlé chvástačky díky Vánocům. Já letos asi hodně zlobila, jelikož mi pod stromeček nepřistála ani jedna kniha. I přesto se mi podařilo nasbírat 16 knih.




Kupička :)


Klasika. Kde jsou knihy a foťák, tam jsou kočky.



Prostě ♥



No co? Dobrovský měl 30% slevu, nedalo se odolat! :D



A jaké knihy jste nasbírali/dostali vy? :)



Bonus pro kočičkové milovníky :D




13 komentářů:

  1. Super,hlavně ta Hra o trůny. Ale na Párka to nemá. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Párek se taky nejvíce mazlil s Písní krve a Hrou o trůny :D
      Je to fantasák :D

      Vymazat
  2. Párek je zlatíčko. :3 :D já jsem asi jediná, kdo pod stromčkem nic nenašla. :D protože mamka mi dělá radost přes rok, na Vánoce se mi dostalo jinačích radostí. :))
    pěkná "kupička" :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky pod stromkem neměla ani jednu :D
      Všechny si musím syslit sama :D

      Vymazat
  3. Krásné přírůstky. :)
    Achjo, ty tvoje kočky. Jsou strašně moc roztomilé. :D Jakože fakt moc. Nejradši bych si Párka ukradla pro sebe.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :)
      Ještě mám jednu, ta je ale hrozný bručoun a nerada se fotí :D
      Je to božán, pořád se mazlí a chová jako pes :D

      Vymazat
  4. Krásné kousky a moc krásná kočička! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Moc pěkné knihy a hlavně ten roztomiloučký kocourek :3

    OdpovědětVymazat