pátek 19. prosince 2014

Bookdepository.com objednávka


Pro ty z vás, kteří váhají s objednávkou knihy, či knih ze zahraničí, bych se ráda podělila s mou zkušeností s online knihkupectvím Bookdepository.com.


Toto knihkupectví má v sortimentu nepřeberné množství knih, z které můžete vybírat. Skvělá funkce je, že vám stránka cenu ihned ukazuje v přepočtu na české koruny. Odpadává tak zdlouhavý proces přepočítávání podle současného kurzu. Obchod odesílá z Anglie, což je super, protože nemusíte platit clo ani dph za zásilku ze zahraničí, jak tomu jinak bývá v případě objednávky ze zemí mimo EU. A aby těch pozitivních zpráv nebylo málo, obchod má poštovné v rámci (nejen) České republiky zdarma!

Na blogu Kath jsem si přečetla recenzi na knížku Half upon a time. Jelikož už dlouho odkládám přečtení knížky v angličtině, nechala jsem se zlákat příslibem snadné angličtiny, kterou je kniha napsaná a rovnou ji objednala. Knížku jsem objednala 17.11.2014, bookdepository uvádějí, že doba dodání je cca 4-8 dní. Za šest dní jsem měla knížku doma s krásnou záložkou zdarma k tomu :)



Bookdepository tedy vřele doporučuji všem :)

14 komentářů:

  1. Já už hrozně dlouho přemýšlím, že si od nich nějaké knížky objednám, ale s tou angličtinou pořád váhám. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já i u téhle mám slovník po ruce :D Je to se mnou bída.

      Vymazat
  2. Taky doporučuji, skvělý obchod. :) A knížky v angličtině jsou knížky v angličtině. Mimochodem - máš úžasnou kočku! ^^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, je to kocour :)
      Celkem mám kočky tři :D
      Je to skvělé knihkupectví, ale zakázala jsem si minimálně tak čtyři měsíce ho navštěvovat, peněženka pláče :D

      Vymazat
  3. Ja som odtiaľ začala objednávať pred pár mesiacmi (a odvtedy by som najradšej všetko míňala tam.) :D Inak tá záložka je dokonalá, mám ju tiež a je úplne najkrajšia z tých všetkých <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je boží, akorát mi ji trochu proděravěl kocour zoubkama, hajzlík :D

      Vymazat
  4. O obchodu jsem slyšela, ale ještě jsem nic neobjednávala, ale to je spíše pro to, že knihy, které bych si v angličtině přečetla, tak seženu u nás v brně :D Ale já na anglické knihy ani moc nejsem no... Hezký článek, jsem ráda, že se vše vydařilo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :)
      Já se přiznám, že jsem ani nehledala, jestli se dá koupit tady u nás :)
      Cena byla super a poštovné zadarmo, tak jsem do toho šla :)

      Vymazat
  5. Taky jsem s nimi více než spokojená. Hlavně ta cena v Kč a i placení v Kč je ohromě pohodlné, o "ceně" poštovného ani nemluvě :) Je fakt, že paperbacky mi nepřišly v úplně ideálním a perfektním stavu, ale chápu, že ta dlouhá cesta je náročná a navíc by tak stejně dopadly nejpozději po prvním přečtení (nemluvě o tom, že knihy, které jsem tam objednávala jsem četla už několikrát :D). Navíc nemají vůbec problém s reklamacemi, když jsem jim napsala, že mi kniha nepřišla, tak mi bez otázek poslali novou a prostě mi věřili, že si nevymýšlím. A když mi nepřišla ani po druhém odeslání, byli ochotni ji poslat potřetí. To jsem zírala.
    Takže za mě určitě taky velký palec nahoru. Bookdepository je super! S takovým jednáním se u českého e-shopu setkáte málokdy...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fíha, tak to jsou teda řádní klaďasové! Většina českých e-shopů jsou řádní záporáci :D
      Já byla na větvi z toho, že stránky u paperbacků jsou z recyklovaného papír :D Prostě super :3

      Vymazat
  6. O bookdepository už jsem slyšela, nejlepší na tom obchodě je ten přepočet na cenu v Kč a poštovné zdarma :) Ale přijde mi, že většina knížek, které nabízejí, už u nás v překladu vyšli, nebo v dohledné době vyjdou, takže jsem u nich ještě nenakupovala :) Ale asi to brzy vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přiznám se, že moc nekoukám na to, jestli to u nás vyjde, ale asi by to pěkně naštvalo :D
      Poštovné zdarma je super, na poštovném vždy totiž cena naskáče..
      Objednávala jsem triko z Polska, triko za 235,- Kč, s počtovným za 450,- :D

      Vymazat
  7. Dobrý den,

    chtěla jsem se zeptat, kdo doručuje knihy z Book Depository v ČR.

    OdpovědětVymazat