sobota 1. listopadu 2014

Vychází v zahraničí





Ráda stalkuju, co kdy vychází v zahraničí - i když ruku na srdce, většinou jsem lenoch a čekám na přeložení knihy do češtiny (a že se někdy načekám). A co že zajímavého  vychází? Vybrala jsem pro Vás tři novinky :) Při prokliku na obrázek se dostanete na Goodreads profil :)



1. The Bane Chronicles - Cassandra Clare (+ 3 ostatní autoři)


The Bane Chronicles

10 krátkých povídek s Magnusem Banem v hlavní roli. Co jsem se tak dočetla v recenzích, pro mnoho čtenářů je Magnus nejlepší vedlejší postava. Tak tady ho máte, v celé své kráse :) Co se týče diskuzí na Goodreads, jsou vesměs dost rozporuplné. Někdo je natěšený a někdo bez servítek rovnou vzkazuje autorce, ať - cituji: ,,Stop milking that dead cow of yours already and move FORWARD". Pro neagličtináře ve stručnosti - čtenáři vzkazují Cassandře, aby se nesnažila z této série vyždímat vše do poslední kapičky, ale aby raději udělala krok dopředu, protože co je moc, to je moc. Já moc na doplňující novely, příběhy, dodatky a podobné moc nejsem, ale pokud tahle kniha u nás vyjde, ráda si ji přečtu.
Vychází 11.11.2014

2. Revival - Stephen King

Revival

Pro milovníky mistra hororu povinnost :) Revival má supr obálku - pokud se dochová i v české verzi, budu jen ráda. Narovinu - některé Kingovky se po grafické stránce moc nepovedly :D
Vychází 11.11.2014

3. Leaving Time - Jodi Picoult

Leaving Time

Zatím jsem od Picoult přečetla jen Je to i můj život, v knihovně na mě čeká Vlk Samotář. Ráda bych si od autorky přečetla všechny knihy. Picoult píše životní příběhy takové, jaké jsou - jaký je sám život - krutý, nelítostný, úžasný, radostný, vzácný. Neubráníte se slzám, ale nebojte - nejedná se o příběhy ala Green. Prvoplánově se vás nesnaží rozplakat, ale vtáhnout do propracovaného světa a příběhu.
Vychází 4.11.2014

Zaujala Vás nějaká kniha z dnešního výběru? A na co se těšíte Vy?

9 komentářů:

  1. Zajímavé novinky :) Bane chronicles bych si asi přečetla :) A Jodi Picoult můžu, ačkoli jsem taky četla jen Je to i můj život :)
    Kinga miluju, ale už mi doma leží nepřečtených Kingovek až, až...nějak dlouho jsem už neměla chuť na čtení hororu.. :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já naposled při výběru Kingovky měla nějakou pilou ruku, nebo nevím :D. Zkoušela jsem přečíst Holčičku, která měla ráda Toma Gordona...tak uzoučká knížečka..a ne, v tomhle roce je to první kniha, kterou jsem nedočetla. Myslela jsem, že se ukoušu nudou :)

      Vymazat
    2. Tu jsem četla a líbila se mi :) Rozhodně víc, než třeba Carrie, nebo Misery...

      Vymazat
    3. Tak já to nedala :D
      Možná v sobě zkusím najít ještě kousek vůle a donutím se ji dočíst :-D

      Vymazat
    4. Nicméně existují i mnohem lepší Kingovky a je jich spousta, tak možná zkusit raději nějakou jinou, než se trápit s Holčičkou :)

      Vymazat
    5. Chmmm, asi to tak bude nejlepší :)
      Možná si zopáknu Řbitov zvířátek :)

      Vymazat
  2. Ta třetí vypadá nádherně! Hodně mě zaujala ta obálka, ale potom jsem uviděla jméno autorky a ... ^.^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jup, ten obal je moc hezký :3
      Já jsem na ty obálky nu.. :D

      Vymazat
  3. Zajímavé novinky :) Nejvíc mě zaujala hned ta první -The Bane Chronicles :) A Kinga se snad časem dočkáme i v češtině, tak na něj si asi počkám :)

    OdpovědětVymazat