čtvrtek 2. října 2014

Měsíční chvástačka: Srpen + Září


Měsíční chvástačka je pravidelné meme, které pořádá Judith.


Jelikož v září nebylo moc času, přidávám dvojitou měsíční chvástačku - za srpen a září :) Za tyto dva měsíce se mi podařilo nashromáždit celkem 15 knih.




Snaha vyfotit měsíční chvástačku. Párek se rozhodl, že je pro foťák zajímavějším objektem než knížky.... 


Selekce, Tetovaný ♥ a druhý díl Měsíčních kronik, Scarlet...


No neslušelo by jim to spolu? :D


Škola dobra a zla, Město ztracených duší a První stříbrná kniha snů..


RC Serafína (recenze ZDE), Kovbojové a vetřelci a parádní Ready Player One ♥


Mrtvý na Pekelném vrchu, Když jsme byli sirotci a RC Poslední čarodějka od Fragmentu.


Vlk Samotář, Erebos a Já, Bahia, zázračně zachráněná :)

A co Vy? Jaké knihy jste si pořídili?








24 komentářů:

  1. kocúrik má skvelé meno "Párek" :D
    Tetovaného som si kúpil ešte v Auguste a Erebos mi prišiel v septembri :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Všechna zvěř, kterou mám doma, má podobná jména :D Hned bych mohla otevřít obchod s potravinami :D
      Já Tetovaného prostě musela mít, mám ho i jako e-book, ale to není ono :)

      Vymazat
  2. Ooo, tvoj kocúr :3. Erebos a Scarlet boli skvelé! Chcela by som Silber a Selekciu, tie vyzerajú perfektne! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Scarlet ani Erebos jsem ještě nečetla, ale na Scarlet se těším. Cinder byla parádní a věřím, že Scarlet bude taky boží :3

      Vymazat
  3. Jé, moc krásné knihy. :) Selekci mám doma a ráda bych si ji přečetla. :) Stejně tak První stříbrnou. :)
    Máš moc krásného kocourka. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já Selekci dočetla včera a paráda :))
      První stříbrnou knihu snů mám na seznamu k přečtení, hned jak dočtu Školu dobra a zla :)
      Děkuji, vyřídila jsem Párkovi a posílá spokojené zavrnění :D

      Vymazat
  4. Samé krásky! Až mě štve, že jsem ten svůj zákaz za září docela dodržela. :D Brala bych hned První stříbrnou a Školu dobra a zla. Nad Vetřelci jsem v LK taky uvažovala, ale nejsem si jistá, jestli by mi to sedlo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych zákaz nezvládla, to Tě obdivuju :D

      Vymazat
  5. Super knihy! Nejvíc se mi líbí Vlk samotář, strašně ráda bych si od Jodi něco přečetla, tak se k tomu snad brzy dostanu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já od ní četla Je to i můj život a bylo to parádní :)

      Vymazat
  6. Já toho alergena, co dělá tlusté sklo musím taky pochválit, sluší mu to. :D Těším se na tvou recenzi knížky Vlk samotář (pokud bude), pořád se tak nějak nemůžu rozhodnout, jestli jí mám taky zkusit.. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D :D Párek děkuje :D
      Recenze určitě bude :3
      Já jako první od Picoult četla Je to i můj život a ta byla skvělá :)

      Vymazat
  7. Och, už musím prestať čítať tie chvastačky, len som smutná po tom... toľko kníh nedostanem ani na Vianoce :D

    http://addicted-to-read.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já knihy na Vánoce nedostávám, tak si to nějak musím vynahradit :D

      Vymazat
  8. Ready player one!!! Přečíst!!! Okamžitě! :D
    Tetovaného jsem si koupila před pár dny! :) Erebos je super, Scarlet též a ta číča jak se cpe před foťák úplně nejlepší! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ready Player One už mám přečteno, to byla povinnost! :D
      Naprosto boží kniha!
      Na Erebos se chystám, Scarlet přijde na řadu taky brzo a Párek pozdravuje :D

      Vymazat
    2. Aha! No tak to je dobře! :) Já že v abecedním seznamu nenašla recenzi, tak jsem ji automaticky považovala za nečtenou já hloupá :D
      Pozdravuju Párka a další tvoje vtipně pojmenované živočichy :D :D

      Vymazat
    3. Já rychleji čtu, než stíhám recenzovat :D
      Párek, Kůzle, Máslo, Bůček, Pošuk a Hádes zdraví zpátky :D

      Vymazat