středa 24. září 2014

The world around me (2)


Druhý díl meme The World Around Me, aneb neknižně a plné fotek s komentářem z mého života - svět kolem mě.



Krásná radnice mého rodného města. Kdo pozná jakého? :)


A přeci pořád rostou!


Strašidelný hřbitov v Nechánicích a kapku strašidelný hrob soch bez očí...


Pošuk kouká :)


Odpočívátko...


Most jak z pohádky..




Při zvětšení možno vidět malé pavoučátka :)


Kdo si pamatuje malé obtloustlé koťátko z minulého dílu? Aneb Páreček vyrostl.. :)


... a vyrostl do krásy :)









16 komentářů:

  1. Krásné fotky a ty fotky koček jsou hrozně roztomilé :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky! :) Na kočičky jsem se nemohla vynadívat! A ta radnice je nádherná!!! Co je to za město nepoznám, ale doufám, že to prozradíš, protože ho chci rozhodně vidět! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :)
      U nás je to trochu kočičinec :D
      Je to moje milované rodné město, Liberec :))

      Vymazat
    2. No kruci. V Liberci jsem byla! Ale pochopitelně jen v Aquaparku a v Zoo :D Ale že jsem si nechala ujít tuhle radnici? Shame on me!!!

      Vymazat
    3. :D
      Určitě stojí za další návštěvu :3

      Vymazat
  3. Ta poslední fotka.. :) Krásnou číču máš.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) V současné době mám čtyři :D

      Vymazat
  4. Ahoj, kočičky jsou krásné, ale spíš jsem se chtěla zeptat, jak to vypadá s výhrami ze srpnové soutěže?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj,
      moc se omlouvám, trošičku mi překazila plány na odeslání práce (dovolené a nemoce, takže se skoro každý den muselo nahrazovat), ale přepodkládám, že nejpozději v úterý bude kniha u Tebe doma :)

      Vymazat