pátek 22. srpna 2014

Ilustrovaný svět knih (1)


K vytvoření další nepravidelné rubriky mě inspiroval článek na blogu Knižní přátelství - o Ilustracích

Ilustrace v knihách pomáhají utvořit svět, který nám kniha zprostředkovává. Jsou jako magická brána, která vás zve k nahlédnutí do příběhu, který čtete. Ráda bych tedy v této nepravidelné rubrice ukázala povedené ilustrace, které se v mé knihovničce schovávají...






















14 komentářů:

  1. Kroniky světa kraje jsem kdysi četla, dobrá série :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jedna z mých oblíbených sérii z ,,dětských" let..ale i teď si Kroniku čtu ráda pořád dokola, je to srdcovka :)

      Vymazat
  2. Ilustrace mám dost ráda, ale zase u jak kterých knih. Občas pomůžou, ale někdy taky můžou zabránit rozvoji fantazie. Takže to je taky těžký no. Ale ráda je mám. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Někdy skutečně skoro až překážejí :) Tady u Kronik jsou parádní, pomohly mi..jinak by byla fantazie hodně přetížená :D

      Vymazat
  3. Hezký článek :) Já mám ilustrace ze Světakraje asi nejradši ze všech ilustrací :) :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :)
      Jsou boží :D parádní ilustrace ještě má knížka 13 a 1/2 života Kapitána Modrého Medvěda :)

      Vymazat
  4. kroniky neznam, ale obrazky jsou desivy :-D:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to parádní série, jak já jí v mládí milovala :D
      Je občas kapičku hororová, to je pravda :D

      Vymazat
  5. Tohle jsem opravdu povedené ilustrace! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chris Riddel má zajímavý styl kresby :))
      Zbožňuju jeho ilustrace v sérii Kronik světakraje, jsou parádní.

      Vymazat
  6. ty jsou parádní :P

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné ilustrace :) Já ilustrovanou knihu nečetla ani nepamatuji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je pravda, že většina z mých knih v knihovně už ilustrace nemá, ale ráda se vracím ke svým dětským knihám...a tam se vždy nějaká najde :)

      Vymazat