čtvrtek 12. června 2014

Pet TAG

V poslední době jste si mohli všimnout, že mě docela baví tagy. Tento bude vcelku neknižní, ale jelikož mám doma zvěřinec, nemohla jsem si pomoct :))
Na Pet TAG jsem narazila na blogu Terry She is a bookaholic, která na něj narazila na blogu Jen další knižní blog :D




Musela jsem tag trochu upravit, neboť nemám jednoho mazlíčka, ale v současné době 9 mazlíků.
Had Hádes a jeho hadí kámoš Máslo, potkan Kotě, králík Kůzle, kočka Bůček a její koťata, která mají zatím provizorní jména - MikroBůček (Mikro), Makro, Skákalka a Lízalka. Ale spokojí se i s oslovením chlupatý koule.

1) Jak se Tvůj mazlíček (mazlíčci :D) jmenuje?




Kočičí dáma Bůček.













Potkan jménem Kotě.
















Hádes.












Máslo II.
(slabším povahám se omlouvám, jinou fotku bohužel zatím nemá..)













Králičí dáma Kůzle.















Skákalka.

















Lízalka.




















Makro.
















A Mikro.















Uff. To bylo zdlouhavé :D

2) Jaké je to plemeno?
Bůček je britská modrá. Stejně tak koťata, jen u zbarvení bych kecala :)
Hádes a Máslo jsou hjůzostrašný škrtiči. Aneb užovky červené :)
Potkan je prostě potkan, stejně jako králík je králík. A plemeno? Ustrašené zverimexové :)


3) Jak dlouho svého mazlíčka máš?
Bůčka - budou to necelé dva roky.
Koťátka mám dva měsíce.
Hada Hádese tři roky.
Hada Másla II. dva a půl měsíce.
Potkana - tak tři čtvrtě roku.
A králíka čtyři roky.

4) Jak jsi ke svému mazlíčku přišla?
Králíka, hada jsem si vyprosila. Nebo spíše povolení, abych je mohla mít :D
Kočku Bůčka jsme měli společně s bývalým přítelem, ale po rozchodu jsem si ji vyhádala.
Jelikož miluju žluté hady, tedy variantu Butter u užovky červené, koupila jsem Másla II. od pána, co rozpouštěl chov.
Potkan? Bude to znít krutě, ale had ho nechtěl, tak jsem si ho nechala :D


5) Jak starý je Tvůj mazlíček?
Víceméně zodpovězeno v bodu č. 3 :)

6) Jaké kuriózní vlastnosti tvůj mazlíček má?
Bůček je kapitola sama o sobě. Ráno mě budí tím, že mě kouše do nohou a rukou, případě mě drcne hlavou do čela a absolvuje se mnou každodenní ranní rutinu. Doprovodí mě do koupelny, kde netrpělivě čeká a občas mě popožene kousancem do lýtka. Baví jí kazit mi mé fotky. A ani ne moc na tajňáka mi užírat jídlo, o kterém ví, že jej vyzvrací.
Miluje pozorovat a provokovat hady. Zvlášť, když jsou hladoví. No jo, za sklem terárka se jí to machruje.
Koťátka? To jsou neřízené střely. Skáčou, skotačí, vrčí, vrní. 
A ostatní zvěř je víceméně v klidu.


7) Co pro Tebe tvůj mazlíček znamená?
Když budu mluvit o té nejdůležitější, aneb o Bůčkovi...Co na to říct? Všechno. Je tu pro mě, když se cítím pod psa a jako správná kočka mě utěšuje.

8) Jaké má Tvůj mazlíček přezdívky?
Bůček je McBůček, Bůčina, Brčálovník..
Koťátka jsou chlupatý koule a zbytek má prostě jen svá jména.

Bůček jako kotě :)

9) Jaké je oblíbené jídlo Tvého mazlíčka?
Bůček miluje všechno, co nesmí. Například kuřecí kousky v kari omáčce.
Jinak miluje kočičí kapsičky a z granulí kvalitní krmiva Applews a podobná...
Koťátka překvapivě žerou zatím vše :D
Hádes s Máslem jednoznačně hlasují pro myšky.
Potkan sežere všechno, co se mu prostrčí klecí.
A králík miluje zelené granule, které jsou určené pro výkrm králíků na maso.. :D

10) Jaká je nejoblíbenější činnost tvého mazlíčka?
Všichni zvedají pacičky, ocásky a hlasují pro SPANÍ!



11) Které místo v domě má Tvůj mazlíček nejradši?
Všude, kde nejlépe překáží... :))




2 komentáře:

  1. Tak ti jsou úplně úžasní, konečně někdo, kdo má taky hodně zvířátek! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :)
      Mít hodně zvířat, to byl vždycky můj sen :)
      Tag o Tvých mazlíčcích by byl super, pokud se na nominaci Terry zapojíš :3 :)

      Vymazat