středa 4. června 2014

Měsíční chvástačka květen

Měsíční chvástačka je pravidelné meme, které pořádá Judith.


Oproti minulému měsíci, který byl na knihy bohatý, tento měsíc bude skromný. Za měsíc květen jsem ukořistila pouhé 3 knihy.





První kniha je Kacíř a čarodějka od Philippy Gregory. Kniha na stála pouhých 49,- Kč. Má pěknou tvrdou vazbu a obálka po grafické stránce je celkem ucházející.


Druhá kniha je Čarodějka stínů od Kalayny Price. Stála pouze 69,-Kč a to je důvod, proč se uhnízdila v mé knihovně. Obálka je jednou z ,,lepších" od Baronetu. Anotace mi připomíná Šepoty ze záhrobí od Charlaine Harris (avšak s lepším hodnocením na cbdb.cz).


A třetí knihou je Hlad jako žádný jiný od Kresley Cole. Stála taky 69,-Kč. Bohužel obálka už je klasický nepovedený photoshop, z kterého vstávají vlasy hrůzou. Přesně ten typ obálky, který zazdí knihu, ať je sebelepší... Kdo sakra tyhle obálky navrhuje?!


Květen byl skutečně skromný a moje peněženka to ocenila :D Četl někdo z Vás nějakou z těchto knih? Líbila se? 


A jaká je Vaše měsíční chvástačka?









5 komentářů:

  1. Nic z toho jsem nečetla. Ale komentář k obálce poslední knihy je přesný :D

    OdpovědětVymazat
  2. Kacíře a Čarodějku stínů mám doma. :) Až si dokoupím zbylé díly, tak se do serií pustím :)

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkné kousky. Kacíř a čarodějku bych taky chtěla :).

    OdpovědětVymazat
  4. mamka čte sérii Hlad jako žádný jiný a nemůže si to vynachválit, ale souhlasím, že obálka je příšerná :D Celupka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak snad se mi bude líbit taky :D
      Asi si koupím nějaký ,,ochranný" obal na knihy, abych na tu příšernou obálku nemusela koukat :D

      Vymazat