pondělí 30. června 2014

Měsíční chvástačka: červen 2014



Měsíční chvástačka je pravidelné meme, které pořádá Judith.

Narozdíl od minulého měsíce, který byl skromný (3 knihy), je červen bohatší. Do mé (již tak narvané a přetékající) knihovničky celkem přibylo 12 knih.

A jaké jsem ukořistila?



První dva díly Zahrady nesmrtelnosti - Past a Horečka od Lauren de Stefano.


Druhý a třetí díl série Křídla, Iluze a Kouzlení od Aprilynne Pike. Teď mi jen zbývá někde sehnat první díl. Kdyby ho někdo viděl někde prodávat, jsem jedno velké ucho :D Nemůžu ho nikde najít.


Dědička od Amandy Hocking a Banka těl: Mladší od Lissa Price. Na Banku těl se těším, příběh vypadá vskutku zajímavě..


Kruh od Sara B. Elfgren, Mats Strandberg a Heroinové deníky od Nikkiho Sixxe. Heroinové deníky jsem si chtěla přečíst hodně dlouho, tak jsem je konečně koupila :) Jeho písnička Life is beautiful mě budí každé ráno.


Hon od Andrewa Fukudy jsem dostala jako recenzní výtisk od Fragmentu. Knihu jsem za pár hodin přečetla a moc se mi líbila. Recenzi si můžete přečíst ZDE. Dále tu máme Smrtící chaos od Matta Dickinsona. 


A jako poslední je tu prvné kniha ze série Padlí andělé od J.R.Ward - Chamtivost a dystopičtí Oškliví od Scotta Westerfelda.

A jaké knihy jste si za měsíc červen pořídili VY? :)




16 komentářů:

  1. To je ale hromada knih. :)
    Hon jsem dnes dočetla a moc se mi líbil. :)
    Past a Horečka. Tak na tyto dvě krásky se chystám už dlouho. Snad si je brzy přečtu. :)
    Sérii Křídla si chci už dlouho přečíst taktéž Dědičku. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hon je parádní :)
      Já se teď stěhovala, takže na čtení nebyl moc čas, ale ráda bych se vrhla na Past :3

      Vymazat
  2. Heroinové deníky jsou brutální :-) hlavně jak je kniha udělaná nádhera :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je fakt krásná. Když jsem si ji potěžkala, myslela jsem, že mi upadne ruka :D Je pěkně těžká a obálka prostě super..

      Vymazat
  3. Sérii Křídla jsem si kupovala minulý rok na jaře, takže mám doma všechny čtyři díly :) Ale ten první díl jsem teď taky nikde neviděla. Možná proto stojí druhý a třetí díl jen 19 Kč v Levných Knihách :D Přeji hodně štěstí při hledání! :)
    Dědičku jsem četla, stejně tak jako další dva díly a moc se mi to líbilo. Ale.. hodně mi to připomínalo právě ty Křídla :) Ale spíše bych to doporučila slečnám ve věku 12-16 let. Nevím, jestli to bude bavit i starší.
    A Kruh jsem taky četla (i druhý díl) a je to skvělé! Sice jsem se ze začátku hodně ztrácela (hodně hlavních postav), ale pak už se to četla dobře :)
    Jsem zvědavá na tvoje recenze, až si tohle všechno přečteš :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to pořádně zákeřný :D Teď abych lítala po všech čertech, jen abych ten první našla :D
      Je mi 21 let, tak uvidím, jestli to bude mít šanci :D
      Na Kruh se těším, anotace vypadá hodně zajímavě, tak snad zaujme i obsah :)
      Doufám, že se mi podaří zrecenzovat vše, nějak jsem teď byla v útlumu a čeká tu na mě asi 6 recenzí a nějak to nejde :D

      Vymazat
  4. Já jsem minulý měsíc byla s Narnií. Přečetla jsem celý komplet, plus jsem dočetla poslední díl Percyho Jacksona, takže je tato série také úspěšně za mnou a druhý díl Bouře. :)
    Já nechápu, kde na to všechno čtení berete čas! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já teď čtu poslední díl Percyho...vůbec mi nedošlo, že je poslední :D
      To víš...čtu na tajňáka v práci :D

      Vymazat
  5. Všechny knihy znám, ale žádnou z knih si neplánuji přečíst. YA už není můj šálek čaje.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se teď do toho nějak zamotala...nějak se všude YA objevují, tak zkouším a celkem se mi líbí, i když si občas říkám, jestli už na to nejsem stará :D

      Vymazat
  6. Veľká hromádka super kníh ! :) Chamtivosť od Wardovej je úžasná, vlastne celá séria, momentálne na mňa čaká Posedlost.
    Bunka těl vyzerá dobre a tiež po nej pokukujem a Smrtiaci chaos je vážne skvelý! Ako to všetko na seba nadväzuje.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to se těším, snad se mi taky bude Chamtivost líbit :)
      Konečně někdo, kdo četl Smrtící chaos :D Paráda, zatím jsem ho měla v seznamu na čtení jako úplně poslední položku, ale koukám, že ho asi posunu trochu víc dopředu, jestli je skvělý :)

      Vymazat
  7. Páni, tých je! :) Poznám z nich asi polovicu, ale každá vyzerá zaujímavá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z června mám skutečně radost, ale už se mi to pomalu nevejde do knihovny :D vejde se mi tam ještě tak 1-2 knížky.. :D

      Vymazat
  8. Super kousky :)
    Doma mám Dědičku, Past a Horečku ( jen je škoda, že třetí díl zahrady nesmrtelnosti nevyjde v češtině...)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :)
      Já se plánuju pustit do Pasti...jestli mě to chytne a Horečka bude taky fajn, tak si snad koupím poslední díl i v té angličtině :D

      Vymazat