úterý 6. května 2014

The world around me


Dnes trochu neknižně... aneb The world around me, nová nepravidelná rubrika, aneb článek s fotkami, které jsem zachytila v uplynulém týdnu :) Dnešní historicky první díl bude zároveň i speciální...bude tak trošku kočičí :) Připravte se na nálož roztomilých chlupatých koulí (koťat, pokud Vás napadlo cokoliv jiného).

Pro trošku oživení jsem založila rubriku The world around me// Svět kolem mě. 

Miluju čtení a stejně tak ráda i fotím vše zajímavé, co se kolem mě hne :) Twam bude nepravidelná rubrika, protože bych nerada zahltila blog nudnými fotkami o ničem, ale ráda bych postovala ty, které se dle mého povedly, nebo zachycují něco, co se v mém životě děje a podobně :) A teď už fotky..

18.4.2014 se narodili mé kočce, která se jmenuje Bůček (ano, opravdu se tak jmenuje :D), čtyři krásná koťátka.

¨
Buřtík :D

A jedna bonusová:
Bůčka už rodičovství totálně zmohlo.... :D


12 komentářů:

  1. Ti jsou náádherníí! :)) Ale chudák kočička se jménem Bůček, ještě že tomu významu nerozumí :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Někdy se na mě dívá tak vyčítavě, že bych i věřila, že rozumí :D

      Vymazat
  2. Bůček má Buřtíka. :-D Ale jsou fakt úžasný. ťuťuňuňu...:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zbývá ještě pojmenovat zbylé tři. Za chvíli tu budu mít kopu malých Salámků :))

      Vymazat
  3. Jůůůůů ty sou k uduchmání :-) Mimochodem, i kočky mají s knížkama hodně co do činění. Například slavné Hemingwayovy šestiprsté kočky ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vskutku, tak ty mě ani nenapadly :))

      Vymazat
  4. Akééé krásne maličké guličky :3 rozkošné

    OdpovědětVymazat
  5. No tak ty jsou nádherná! Hned bych si jedno z nich vzala. :D

    OdpovědětVymazat
  6. Jezuskote, tak ty jsou k zulíbání!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musejí snášet ,,ňuchňání" z mé strany každý den :D

      Vymazat