středa 28. května 2014

Teaser Tuesday // Upoutávkové úterý (2)

Tohle týdenní meme pořádá Shouldbereading. Ano, já vím, dnes je středa.. :D Bohužel jsem věřila, že přednastavený článek na včerejší úterý se zveřejnění..to bych ho ale nesměla uložit jako koncept. :D  Takže Upoutávkové úterý ve středu se zpožděním :)





A o čem meme je? Každé úterý:

1) Čapni knihu, kterou právě čteš
2) Otevři ji na náhodné stránce
3) Napiš dvě věty z otevřené stránky
4) DEJ POZOR, AŤ VĚTY NEOBSAHUJÍ SPOILERY. (Zároveň se ujisti, že věty neukazují z knížky moc, abys nezničil ostatním překvapení z knihy)
5) Uveď autora a název knížky, ať si ostatní Úterní upoutávači mohou přidat knížku do to-read seznamu :)



Tygrovo prokletí - Colleen Houck




,,Byl to zelený kámen ve tvaru srpku měsíce, na jehož vršku byl vidět nejasný obrys tygří hlavy."



,,Naše děti byly ženaté nebo vdané a byly šťastné, a ona cítila, že nadešel její čas, aby opustila tento život".








Tygrovo prokletí mě zaujalo svou nádhernou obálkou. Celá série se pyšní krásnými přebaly. Jsem zhruba 3/4 knížky a příběh je skvělá oddychovka s orientálním nádechem :)

4 komentáře:

  1. Na tuto sérii bych se chtěla vrhnout, až si koupím zbývající díly. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já již dočetla a nutně potřebuju druhý díl! :D

      Vymazat
  2. To jsem ráda, že se ti kniha líbí. Další díly jsou už jen lepší. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo? Doufám, že se Kelsey trochu uklidní a nebudu jí chtít švihnout první věcí, co mám po ruce :D

      Vymazat