úterý 20. května 2014

Teaser Tuesday // Upoutávkové úterý (1)

Tohle týdenní meme pořádá Shouldbereading. Chtěla jsem se zapojit do nějakého meme a tohle se mi zalíbilo :)


A o čem meme je? Každé úterý:

1) Čapni knihu, kterou právě čteš
2) Otevři ji na náhodné stránce
3) Napiš dvě věty z otevřené stránky
4) DEJ POZOR, AŤ VĚTY NEOBSAHUJÍ SPOILERY. (Zároveň se ujisti, že věty neukazují z knížky moc, abys nezničil ostatním překvapení z knihy)
5) Uveď autora a název knížky, ať si ostatní Úterní upoutávači mohou přidat knížku do to-read seznamu :)


Prvních 100 - Kass Morgan



,,Otočila se k němu téměř stovka hlav a Wells měl na okamžik dojem, že jeho slova možná trochu pohnula jejich neoblomným vzdorem a nevědomostí".


,,Země se z naší návštěvy ještě nestihla pořádně vzpamatovat a nevíme, kolik takovejch hovadin vydrží".








Kniha, ke které jsem se dostala díky tomu, že jsem ji vyhrála. Bohužel jsem si před jejím otevřením pustila stejnojmenný seriál, který se ale celkem liší. Nebo spíš už to mám zafixované v hlavě... Řešení? Dočíst knihu a až poté si povolím seriál :))


4 komentáře:

  1. hezky design... mimochodem to ses dobra mit rozecteno tolik knih :-) ja vetsinou nacnu max tri knihy, abych nemela gulas :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :)
      Já ho pravděpodobně budu teď měnit, tak snad se bude taky libit :D
      Já si prostě nemůžu pomoct :D
      nutí mě to rozečítat další a další knížky :D

      Vymazat
  2. Knížku mám plánu si co nejdřív přečíst :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já teď čtu cca 7 knih, tak se k ní dostávám s přestávkami :D

      Vymazat