středa 28. května 2014

Letem obálkovým světem (1)

Pokud nějakou chvíli sledujete můj blog, nemohlo Vám uniknout, že jsem totální blázen na knižní obálky.
Rozhodla jsem se proto založit tento týdenní projekt Letem obálkovým světem, kdy Vám představím obálky knih, které mě zaujaly. 



Dnešní náhodný výběr:




               12558285   11379403
               18366733    15463396
               10507293     7896141
               6261399     9366996
                    
             


14 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. :) Jsem ráda, že se výběr líbí :)

      Vymazat
  2. Krásné obálky! Nejvíc mě z nich zaujala obálka The Stone Child, vypadá hrozně hezky, ale zas mi připomíná jednu epizodu z Doctor Who. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. chtěla jsem napsat to samé. Nevím jestli bych měla koule na to si knihu koupit. Přece jen co pojme obraz anděla,stane se andělem... To mě děsí :-D

      Vymazat
  3. Úžasné obálky! :) Mně se nejvíce líbí ta první. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta mě hned praštila mezi oči :)) Jestli se bude plánovat vydání v ČR, bylo by fajn origo obálku zachovat.. :)

      Vymazat
    2. na začátku roku na cooboo psali,že by měla vyjít na podzim ;-) též si na ni brousím zuby

      Vymazat
  4. To jsou boží obálky. :-) Doma mám Loď mezi hvězdami a ta je opravdu krásná. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já nad ní vždycky slintám v knihkupectví... musím si ji už koupit sakra :D

      Vymazat
  5. Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se výběr líbí :)

      Vymazat