pondělí 19. května 2014

Goodreads tag

Tak jsem taky neodolala a přidala se (poprvé) do tagu. Konkrétně do Goodreads tagu, jelikož stránku GR mám ráda. Na TAG jsem narazila na blogu Cassie, která jej přeložila z videa od SpiralBookmark. Tímto bych jí ráda poděkovala :)




Jakou knihu jsi naposled přečetla?

Odstíny života od Lucie Adamové :) Doporučuji, recenzi si můžete přečíst ZDE :)

Co právě čteš?

Momentálně je toho trochu více :D Jmenovitě Mort - Terry Pratchett, Prvních 100 - Kass Morgan, Tygrovo prokletí - Colleen Houck, Incarnate - Jodi Meadows, Stín noci - Deborah Harkness

Jakou knihu jsi naposledy zařadila do poličky to-read?

Musela jsem se podívat :)) Ale poslední jsem do poličky to-read zařadila Hru o trůny (já vím, stydím se, ale doteď nemám přečteno ani jsem se nepodívala na první díl seriálu..).

Jakou knihu si plánuješ přečíst, až dočteš, co právě čteš?

Ráda bych se dostala k dost diskutované knize Hvězdy nám nepřály od Johna Greena.. někteří ji milují, někteří jsou na druhé straně tábora. Takové knihy mám ráda :) Napůl milované, napůl nesnášené.

Používáš hvězdičkové hodnocení?

U sebe na blogu ne. Na cbdb a Goodreads hvězdičkový systém používám. Ale nejsem příkladný uživatel...rozhoduju se u každé knihy jinak :D Nejsou u mě hvězdy jako hvězdy :D

Zúčastňuješ se 2014 reading challenge?

Ano, prozatím mám v plánu 60 knih za rok. Možná se to zdá jako málo, ale bohužel mi práce žere spoustu času :(

Máš wishlist?

Ano, přímo zde na blogu... :) 

Jakou knihu si plánuješ koupit jako další?

Zatím nemám žádnou v plánu. Za měsíc duben mi přibylo 19 knih, tak mám co dělat, abych je přečetla... :))

Jaké jsou Tvoje oblíbené citáty? Poděl se!

Na GR mám jeden od mého oblíbence.







Tvoji oblíbení autoři?

Těžká to otázka.. mám ráda Cassandru Clare, Terryho Prattcheta, Veronicu Roth, Suzanne Collins... :)

Jsi v nějaké skupině?

Zatím nejsem členem žádné skupiny... 



4 komentáře:

  1. Hvězdy nám nepřály i Hru o trůny naprosto miluju :) Takže dobré volby k dalšímu čtení :) Věřím, že tě zaujmou :) Hra je trošku pro náročnější čtenáře, Hvězdy jsou na druhou stranu taková malinko klišoidní oddechovka, ale psaná naprosto mistrovským Johnem Greenem, jehož styl je prostě unikátní :) Dokáže tě naprosto vycucnout a u Hvězd jsem měla přesně takový ten pocit, že knihu nemůžeš odložit, dokud nedočteš poslední stránku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Paráda, děkuju za komentář :) Přesně to jsem potřebovala přečíst, aby mě to ještě trochu nakoplo blíž, abych si je konečně přečetla :)
      Já se na Hru o trůny těším, protože všude slyším, že je to skvělá vyvražďovačka a to já ráda :D

      Vymazat
    2. Vyvražďovačka :D Jo, to slovo to poměrně dobře vystihuje :D V té sérii není radno si někoho oblíbit :D Asi tak :D Těším se na tvé recenze na tato skvělá dílka :)

      Vymazat
    3. :D
      Musela jsem se smát u článku, kdy učitel potrestal hlučnou třídu spoilery úmrtí v Hře o Trůny :D ,,Vypsal na tabuli jména všech postav, kteří se nedožijí čtvrté řady. Zda se jména na tabuli vešla, už uvedeno není..."
      :D
      Už se nemůžu dočkat, až se ke Hře dostanu :))

      Vymazat