pátek 23. května 2014

Betterworldbooks - cizojazyčná zásilka :)

Sice se zpožděním, ale přece! :) 

Někteří z Vás ví, že jsem si minulý měsíc objednala knihu z Betterworldbooks (kdo neví, o čem BWB je, stručný článek ZDE :) 

Nebýt otázky Ell Rosen, docela bych zapomněla sepsat info článek o tom, jak kniha dorazila a hlavně - v jakém stavu.

Knihu jsem objednala 9.4. a přišla mi 29.4.2014. (Předem se omlouvám za kvalitu fotek, mobilu se občas fotit pěkně nechce..).


Kniha byla zabalena pěkně ,,natěsno" :) Dostat se k ní bylo umění.



A v jakém stavu je? Kupovala jsem ji jako ,,used good", tedy použitá. 

Přebal knížky je v pořádku, sem tam drobné roztřepení, ale jako celek vypadá moc pěkně.

Největší její poškození je zlomená vazba. Kniha drží pohromadě, vzadu je to lepší, ale ten předek moc hezky nevypadá.

Kniha bez přebalu. Vpravo můžete vidět, jak vykukují stránky, které jsou posunuté zlomenou vazbou...


Než jsem se její majitelkou stala já, kniha patřila do veřejné knihovně v okresu Gwinnett, v Georgii :)

Závěr?

Rozhodně si další knihu z Betterworldbooks objednám. Knihu jsem kupovala s vědomím, že nebude nová a mohlo to být i horší. Je vidět, že prošla rukou mnoha čtenářů a to jí utváří krásnou historii, kterou sobecky ukončím tím, že zakotví v mé knihovně.. Moje první anglická kniha :)




8 komentářů:

  1. Incarnate je skvělá kniha! Osobně jsem si jí velmi užila. Brzy se chystám druhý díl. Věřím, že se ti bude Incarnate líbit. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě zaujala hlavně tou krásnou obálkou :) Rozhodovala jsem se mezi Incarnate a The Selection...nakonec jsem se rozhodla pro Incarnate a zatím se mi líbí :) Je psaná jednoduchou angličtinou, takže je to super.. :)

      Vymazat
  2. Vypadá božsky :) Já jí mám doma ještě nepřečtenou v paperbacku, ale rozhodně se na ní už moc těším.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Má krásnou obálku :3
      Zatím jsem se ještě v knize nedostala moc daleko, protože toho mám rozečteno dost, ale baví mě :)

      Vymazat
  3. Je to super! :) Jen by mě zajímalo, jak to je s celním řízením v tomhle případě? Přece jen je to dovážka z USA, že? Proplácí se nějaké clo nebo ne? :) Moc ráda bych to časem taky vyzkoušela, žádnou knihu ze zahraničí jsem si zatím neobjednávala, ale vím, že na tohle se lidi často ptají... Snad to není otázka moc mimo mísu :D Kdyby jo, tak se omlouvám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vůbec to není otázka mimo mísu :D
      Je to takto:
      Zboží do 22 euro (cca necelých 30 dolarů) - neplatí se ani clo, ani DPH
      Zboží od 22 euro do 150 - platí se 21% DPH
      Zboží nad 150 euro - platí se 21% DPH a 2-6% clo k tomu :)
      Ta knížka stála celkem cca 9 dolarů, takže pohoda :))

      Vymazat
  4. Jů super, děkuji za info ještě jednou. Už vybírám do jaké knihy půjdu. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není zač :)
      Taky už si brousím zuby na další.. :D

      Vymazat