pátek 25. dubna 2014

Omluva

Ahoj :)

Ráda bych se všem čtenářům, stálým i nestálým omluvila za nečinnost blogu. Někteří z Vás ví, že mi v neděli 13. dubna odešel můj notebook, takže se na internet dostávám jen zřídka. Příští středu bych konečně měla mít nový notebook a rozhodně Vám tu prázdnotu v příspěvcích vynahradím! :)

A na co se můžete těšit?Vyhlášení vítěze v  soutěži o knihu Železný král :)

Recenze: 
Město padlých andělů - Cassandra Clare
Železný král - Julie Kagawa
Železná dcera - Julie Kagawa
Volání netvora - Patrick Ness

dále

Knižní tip na měsíc duben + recenze knihy
Meme Měsíční chvástačka
The opposite TAG
Díky moc všem, kteří mi moji neaktivitu odpustí :)
Budu se na Vás těšit příští týden :)

3 komentáře:

  1. Na články se moc těším. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já se taky hrozně těším, hlavně na vyhlášení soutěže! :D

    OdpovědětVymazat
  3. na všechny 4 recenze se těším, knížky mám doma a nevím jestli se do nich pustit :)

    roo.rachel.1987@gmail.com
    http://rachel-roo.blogspot.cz/2014/04/velka-knizko-placickova-soutez.html

    OdpovědětVymazat