pondělí 14. dubna 2014

Velikonoční hop: Dubnová soutěž o knihu

SOUTĚŽ UZAVŘENA! Kdo knihu vyhrál, se můžete podívat ZDE :)

Zdravím všechny své čtenáře i náhodné zbloudilce, kteří se proklikali až na můj blog :)

Včera jsem jako vždy byla na obvyklé návštěvě knihkupectví a jelikož jsem si udělala radost knihou já, ráda bych udělala radost i Vám :) 

A o co se bude soutěžit?

Výherce, jehož jméno vylosuju pomocí generátoru random.org vyhraje knihu Železný král od Julie Kawagy.

SOUTĚŽ bude probíhat od dnešního dne 14.4.2014 až do 27.4.2014 Knížku pro výherce bude jako oko v hlavě až do konce soutěže opatrovat chlupatý strážce a za pár dní možná i její koťata :3 :)
Dole pod článkem můžete najít dalších 23 blogů, které taky pořádají soutěž o knihu/knihy :)

A jaké jsou podmínky pro zúčastnění se?

1. Být pravidelným čtenářem blogu (GFC); (jméno, pod kterým sleduješ) :)

2. Zodpovědět na soutěžní otázku, která zní:
Přečetl/a jsi někdy nějakou knihu, která Tě natolik dostala, že jsi nedokázal/a přestat myslet na postavy z ní a na svět/místo, kde se kniha odehrává? Pokud ano, napiš do komentářů název knihy, pokud chceš, můžeš i malé info, o čem kniha je :)

3. Do komentářů s odpovědí na otázku napsat i svůj e-mail :)



Anotace: První díl skvěle hodnocené „young adult“ série s nádechem fantasy.

Život šestnáctileté Meghan Chaseové se převrátí naruby, když se dozví, že jejího malého bratra unesly podivné bytosti do kouzelné země Férie. Během záchranné mise se ukáže, že Meghan je dcerou mocného Letního krále a ona samotná je pro mnoho obyvatel říše cennou trofejí. Ve snaze najít bratra se spojí s Ashem, zimním princem a svým nepřítelem, jehož chladná krása, statečnost a skrývaná zranitelnost jsou Meghan čím dál méně lhostejné…





Těším se na Vaše odpovědi a komentáře! :) Nezapomeňte odhopkat i na další blogy, které pořádají soutěže o knihy také :)

43 komentářů:

  1. 1. Freya
    2. Pán prstenů
    3. Keny15@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. 1. Edona
    2. Mě osobně poznamenala kniha od všem velmi známého autora TOLKIENA, nebudu zde ale mluvit o Pánu prstenů, protože mě uchvátil Hobit, který se taktéž odehrává ve Středozemi a hlavně ještě je to všechno takové pohádkové, v době kdy se Bilbo vydává na dobrodružství. Nádherná kniha, Tolkien do ní vložil moc práce a jde to vidět! :-) Zaslouženě se mu říká Otec fantasy. :-)
    3. edonamccartney@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  3. 1. Mischell Humble
    2. Hary Potter, jednoznačně :D Četla jsem ho v páté třídě, dnes zjišťuji, že hlavní vzpomínky na pátou třídu patří tomu, jak jsem pod lavicí četla Pottery, jak jsem četla o přestávce a nikdo mě nechápal :D Pokud jsem Harryho zrovna nečetla, aspoň jsem na něj myslela :D A pamatuji si, že poté, co jsem dočetla sedmý díl a odložila ho do poličky, začala jsem brečet, protože jsem o ten pohádkový svět přišla :D Byla jsem hodně cáklá, vím :D
    3. pokorna-michaela@email.cz

    OdpovědětVymazat
  4. 1. Carol
    2. Harry Potter, Návrat z temnoty atd.
    3. pavkovakarolina@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. 1)Ell Rosen
    2)Harry Potter je zde uveden - ten určitě taky, ale momentálně čtu Zlodějku knih, ta mě úplně okouzlila. Zatím nemám dočteno, proto nechci dělat předčasné závěry, ale vypadá to zatím úžasně. Dost mě taky dostala kniha Ještě než umřu.
    3)Na tento mail chodím nejčastěji: alisce@seznam.cz :D

    Chci ti ještě poděkovat za článek o stránce betterworldbooks.com Vůbec jsem o ní nevěděla! Děkuju! :)

    OdpovědětVymazat
  6. 1.Nessa WFS
    2.Než jsem tě poznala. :3
    3.Sara.Kopalova97@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. 1) Kleria Amanda
    2) Tak za mě je to trochu jiná kniha a vybrala bych Nebezpečnou lásku :), ta kniha mě dostal strašně moc a myslela jsem na ní ještě celkem dlouho potom :).
    3. kleria.amanda@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. 1.Maruška
    2. Tak to bylo Hledání Aljašky od Johna Greena. Neuvěřitelný příběh s neuvěřitelně reálnými postavami. :)
    3. maruska.friedlojc@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  9. 1.Kiki Š.
    2. Vampýrská akademie, hlavně po dočtení třetího dílu jsem nemohla myslet na nic jiného.
    3. kristyna.skopova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  10. 1. knižníscifi maka
    2. Bez naděje a Krásné zlo
    3. majakastl@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  11. 1. Michelle M.
    2. Hunger Games, Anna krví oděná
    3. Mi.Mlc@seznam.cz

    Aaaach, máš nádhernou kočičku ♥ Taky mám britskou :)

    OdpovědětVymazat
  12. Antonie Nováková
    Hunger games! Nebo Drakie - třetí díl
    n.antonie@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Lunny
    luna.115@seznam.cz
    Rezistance od Veronici Roth

    OdpovědětVymazat
  14. 1. k2007
    2. Je jich spousta, ale která mě vtáhla do svého sěta je zaručeně tygří síga a nejvíc její poslední díl tygrův osud
    3. Karolinaromanova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. 1. Akemi
    2. Těhc už bylo :) Teď mě napadá třeba Harry Potter, Vampýrská akademie nebo Divergence (a pokračování) :)
    bianca7@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Železný král se mi strašně líbil a vlastně ani nevím, proč jsem si jej dodnes nedokázala pořídit domů. :D
    moira
    maja2912@seznam.cz
    Takových knih, u kterých jsem byla po dočtení jako přetažená po palici, je docela hodně. Jako první mě asi napadla Trilogie o černém mágovi od Trudi Canavan, kdy jsem po třetím dílu tak zuřila, že jsem si napsala FF, kterým jsem si spravila náladu. To FF jsem napsala za tři dny, btw. :D
    Trilogie je taková lehčí fantasy, strašně se mi líbí svět, který autorka vykreslila, a způsob, kterým pracovala s postavami a dějem. :))

    OdpovědětVymazat
  17. 1. Orvokki
    2. Celý Tolkienov svet, od Silmarillion cez Húrinové deti až po trilógiu Pána prsteňov
    3. barbora@miklasova.eu

    OdpovědětVymazat
  18. 1. Nikinkira
    2. Hvězdy nám nepřály a Než jsem tě poznala... jediné dvě knihy, u kterých jsem se po dočtení za noc i několikrát budila a rozmýšlela nad tím, proč to takhle skončilo...
    3. Nikinkira@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  19. 1. Ev
    2. evkamatyasova@email.cz
    3. A hory odpověděly

    OdpovědětVymazat
  20. 1.Gabriela Pánková
    2.theia.gab@seznam.cz
    3.Jednoznačně Pád od Lauren Kateové.Natolik mě dostalo, že jsem jí četla několikrát a hlavně jsem udělala takovou šílenou věc- kluk který se mi dlouho líbil mi začal připomínat hlavního hrdinu a já jsem se vžila do roli Lucindy.Opravdu jsem tomu věřila.Celkem to pasovalo a shodou okolností se občas staly hned poté různé divné věci.Doteď tomu věřím a je to hrozně bláznivé, ale ráda si to představuji.

    OdpovědětVymazat
  21. NikaRoovy
    burgerova-veronika@email.cz

    Těch je víc. Jednou z nich je jednoznačně Harry Potter, snad ani není třeba vysvětlovat, zkrátka ty knihy nelze nemilovat. A pak Křišťály moci - roky jsme si s holkami dávaly role a neustále v kuse a při čemkoli si přehrávaly scény a vymýšlely vlastní... vlastně by to docela chybí.

    GFC - Nika Roovy

    OdpovědětVymazat
  22. 1. Nia Arokh
    2. Těžko říci, protože těch knih je celkem dost xD Ale nejspíš Harry Potter, i když nevím jestli se může počítat :D Knihy jsem nečetla, ale četla jsem si kus 1. dílu a líbí se mi to natolik, že mám sto chutí odložit jiné rozečtené knihy a vrhnout se do světa Harryho.
    3. neatiri@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. 1. Annie Rodic
    2. anickarodova@seznam.cz
    3. Těhle knih je více. Jedna z nich je určitě Měděný jezdec, kterého jsem sice nepřečetla celého (půjčila jsem si ho z knihovny a musela ho pak vrátit :(), ale i tak ve mě zanechal spoustu dojmů. Strašně moc se mi líbil styl psaní autorky, naprosto jsem si zamilovala postavy a hlavně ta první polovina knihy mě naprosto dostala.
    Další kniha, kterou musím zmínit, je Stmívání :D A nesměj se :D Díky ní jsem začala tolik číst a tak jí mám pořád ráda, ačkoliv už je spousta lepších knih. Ale pamatuju si, jak jsem poprvé viděla film a hned jsme si s mamkou půjčily knihu. Tu jsem sebou vláčila všude a četla jí i při cestě ze školy (chodila jsem pěšky! Cesta se mi tím pádem tak 3x prodloužila). Ještě než jsem ji stihla dočíst, koupila jsem si celou sérii a účtenku stále nosím v peněžence jako vzpomínku na to, jak mi tahle série "změnila" život ♥ :D

    OdpovědětVymazat
  24. 1. Jackelin Mandragor
    2. j.mandragor@gmail.com
    3. Takových knih je určitě více, ale zmíním sérii, která změnila můj život. Letopisy z hlubin věků od Michelle Paverové. Díky ní jsem se dostala k náboženství, které vyznávám.

    OdpovědětVymazat
  25. 1. Amy Morango
    2. amy.morango@seznam.cz
    3. Vždycky mám pocit, že se to týká poslední knihy co dočtu, ale pak ji nahradí další a další :D Ale některé knihy mě zaujmou tolik, že patří do této odpovědi. Jsou to Měděný jezdec, Hunger Games a Harry Potter

    OdpovědětVymazat
  26. 1. mary-berry
    2. Těch případů bylo požehnaně! Naposledy se mnou zamávala Potížistka. Sice to není žádná YA, dystopie a jím podobné, ale to, že mě nekonečné dny nenechala ani usnout, jí upřít nemohu. Jinak, při závěrečném dílu Smečky jsem klela nad nespravedlností, jež se dostala mé nejoblíbenější postavě. Někdy patří ty autory zabít!
    3. marie.hoangova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  27. 1. Silvia Goldasova
    2. Takých je dosť, ale teraz hlavne séria Nástroje smrteľníkov od Cassandry Clare - asi aj preto, že stále čakám na vydanie posledného (šiesteho) dielu a už sa neviem dočkať, potom Hostiteľ od Stephenie Meyer a Eragon od Christophera Paoliniho.
    3. sisa.goldasova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  28. 1. Katka Konecna
    2. No, já to mám tak, že vždy když si přečtu nějakou fakt dobrou knihu, tak na ni pořád myslím než si přečtu druhou, která se mi zdá lepší. :-D Nicméně teďka musím myslet na děj z knihy Město z popela od Cassandry Clare. Jinak nedávno jsem četla i trilogii Delirium - výborná, myslela jsem na ten děj pořád. Nebo i Hopeless (Bez naděje - avšak já ji četla v originále proto jsem zvyklá dávat ten anglický název :))
    3. 123katka123.kk@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  29. 1. GFC: Ella Forstová
    2. Tak u mě udělala velkou díru do srdce kniha Hvězdy nám nepřály celý den potom co jsem to dočetla jsem byla úplně mimo a pořád jsem brečela a měla tatový ty keci že náš svět není fér atd..
    3. EliskaForstova60@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  30. 1. GFC: Julie Kročová
    2. Tak když jsem byla na základce (tak 7. třída a níž, možná i 8. :)), tak jsem nemohla přestat myslet na svět Harryho Pottera a doteď miluju Středozemi J.R.R. Tolkiena, kterou jsem si naprosto zamilovala..
    3. juliekrocova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  31. 1. Verča
    2. Zrovna před týdnem jsem dočetla celou Tygří ságu od Colleen Houckové a je to přesně to, na co se ptáš. Pořád na ten příběh musím myslet. Zamilovala jsem si úplně všechno. Postavy, příběh, mytologii, Indii, tygry... obrečela jsem konec. Ne, proto, že by to skončilo tak, jak jsem nechtěla, ale protože je konec a už to nepokračuje. :( Doteď jsem z toho smutná a zdají se mi sny o tygrech. Naštěstí jsem četla, že by snad v příštím roce měl vyjít 5. díl, tak snad to bude pravda. Trochu mě to uklidnilo, když vím, že možná není konec a bude pokračování. Ale čekat 1-2 roky... :(
    Jinak super otázka, ráda si projdu ostatní komentáře a napíšu si nějaký tipy. :)
    3. VeronikaLukasova(zavináč)email.cz

    OdpovědětVymazat
  32. DomninikaCouf
    většinou to mám to s každou knihou, kterou mám rozečtenou, obvzlášť,pokud ji dočítám :D ale tak k srdcovkám patří VA, to jsem si kolikrát představovala, že Adrian skutečně existuje a... :D
    xo-domissek-xo@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  33. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  34. Roxanne
    Harry Potter- hlavně šestka a sedmička
    roxana777@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  35. Wer.
    Šestý a zároveň závěrečný díl Vampýrské akademie. Tuhle sérii už nikdy z hlavy nedostanu. :)
    veronika.kubecova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  36. Charlie Z.
    Určitě Divergence. Už se strašně těším, až uvidím film :)
    charlote.jane@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  37. 1. Janka Pasierbová
    2. Pán Prsteňov, Harry Potter...
    3. janapasierbova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  38. 1. Monix
    2. V šedých tónech, Hunger Games
    3. monca.cermakova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  39. 1.Melissa
    2.Chvíle před koncem - při této knize to donutí zamyslet se nad životem a jak může být krátký
    3. monicka.b@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  40. 1. Hanča x)
    2. Série Odkaz dračích jezdců, Divergence a Hvězdy nám nepřály.. :-)
    3. hanca.pos@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  41. 1. Míša
    2. Hunger games
    3. ow.miska@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  42. 1. Stanislava Zichová
    2 . Jasně :D, právě tet jak čtu Vampýrskou akademii... jsem jí tak posedlá že některé pasáže musím po přečtení číst několikrát a moc se těším až budu čís další díl který si budu tet někdy kupovat,
    3.stanislava.zichova.1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  43. 1. Bastera
    2. těch je hodně, třeba série Harry Potter, kniha Malé ženy nebo kniha Klid je síla řek' tatínek
    3. bastera@seznam.cz

    Děkuji za soutěž :)

    OdpovědětVymazat