čtvrtek 27. února 2014

Terry Pratchett - Úžasná Zeměplocha - Reading challenge


Kdo by neznal Terryho Pratchetta a jeho rozsáhlou sérii Úžasná Zeměplocha? :)

Pro rychlé shrnutí je to anglický autor fantasy, jeho nejznámější dílo je již řečená Úžasná Zeměplocha. V současné době čítá 39 knih. 
Pratchettovi byla v roce 2007 diagnostikována Alzheimerova nemoc a v roce 2010 k zděšení a lítosti svých fanoušků oznámil své přání podstoupit eutanázii.


Musím se přiznat, že Terryho mám v podvědomí už pěknou řádku let, ale dostala jsem se k jeho knihám až ve svých 20 letech. Upřímně, po přečtení Barvy kouzel jsem byla na rozpacích, zda pokračovat dál. Zkusila jsem Lehké fantastično a to mě najednou chytlo tak, že jsem zatoužila přečíst celou sérii. A chci to zvládnout do konce tohoto roku :)

Tak kdo se přidá? :)


Účastníci:
Moje maličkost :)

Seznam knih v sérii Úžasná Zeměplocha (díky wikipedie :)))

1. Barva kouzel 
2. Lehké fantastično
3. Čaroprávnost 
4. Mort
5. Magický prazdroj 
6. Soudné sestry
7. Pyramidy - právě čtu
8. Stráže! Stráže!
9. Erik
10. Pohyblivé obrázky
11. Sekáč
12. Čarodějky na cestách
13. Malí bohové
14. Dámy a pánové
15. Muži ve zbrani
16. Těžké melodično
17. Zajímavé časy
18. Maškaráda
19. Nohy z jílu
20. Otec prasátek
21. Hrrr na ně!
22. Poslední kontinent
23. Carpe Jugulum
24. Pátý elefant
25. Pravda
26. Zloděj času
27. Poslední hrdina
28. Úžasný Mauric a jeho vzdělaní hlodavci
29. Noční hlídka
30. Svobodnej národ
31. Podivný regiment
32. Klobouk s oblohou
33. Zaslaná pošta
34. Buch!
35. Zimoděj
36. Nadělat prachy
37. Nevídaní Akademikové
38. Obléknu si půlnoc
39. Šňupec

5 komentářů:

  1. Já bych se klidně přidala, od Pratchetta jsem pár dílů četla, ale začít pěkně od začátku by bylo fajn :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Občas není na škodu přečíst si něco znovu :))

      Vymazat
  2. Klidně se zapojím, ale pokud by to nevadilo, prvních 10 dílů, které jsem četla minulý rok přeskočím a začnu odtud. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo jenom malý detail. V tom seznamu ti 4 knihy chybí. Je jich 39.

      Vymazat
    2. Vůbec nevadí, já už mám taky dva za sebou :)
      A děkuji za upozornění, už je opraveno :)

      Vymazat