středa 26. února 2014

Představení

Zdravím všechny, 

kteří cíleně, čirou náhodou nebo černou dírou v internetovém prostoru narazili na můj blog :) 

Moje přezdívka je Shadow, nebo také Shax. Je mi 20 let, jsem neodnaučitelný čajomil, knihomil a posluchač muziky. 


Miluji skvělý čaj před sebou, v rukou knihu a klidné prostředí :)

Nostalgicky vzpomínám na doby, kdy jsem chodila na základní a střední školu, kdy jsem měla dva měsíce volna každé léto.





Teď, když na plný úvazek pracuju, si uvědomuju, jak je volný čas vzácný a nejraději bych se vrátila zpět do dob, kdy jsem nudou neměla co dělat..

Láska ke čtení mi z těch dob zůstala.V práci jsem skoro pořád a na čtení moc času nezbývá. Ale nehodlám se ho vzdát :) Ráda bych se s Vámi podělila o tipy na knihy, knižní výzvy a recenze. Za inspiraci moc děkuji blogerce She is bookaholic, díky které mě napadlo založit si blog také. 

Dále vlastním menší zvěřinec, který v současné době čítá potkana, jehož jméno je Kotě, králičí slečnu jménem Kůzle, hada Hádese a britskou modrou kočku Bůčka, která (doufám) bude zanedlouho hrdou matkou kočičákovitých chlupatých koulí. 



Pokud jste vydrželi číst až sem, automaticky dostáváte virtuálního zlatého bludišťáka a já děkuji za pozornost :D

Jako první článek mám pro Vás připraven Knižní tip na měsíc únor (sice pozdě, ale přece).


4 komentáře:

  1. Právě jsem objevila tvůj blog díky článku o Pratchettovi a moc mě potěšil tento tvůj článek. :) Doufám, že tě blogování bude bavit. Držím teda palce do budoucna a hodně štěstí a zábavy u psaní. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :)
      Doufám, že blog vydrží déle než tři měsíce - to byla doposud doba životnosti mých ostatních blogů :)

      Vymazat
  2. Ahoj, taky miluju čtení u kvalitního čaje! A Pratchett je i můj oblíbený spisovatel. Taky fandím a vítám v blogovém světě :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc za přivítání :)
      Není nad skvělý čaj, teplo a knížku v ruce, tak tak :)

      Vymazat